Inpakken Koffer - Reisverslagen van Rietje Oomen - WaarBenJij.nu Inpakken Koffer - Reisverslagen van Rietje Oomen - WaarBenJij.nu

Inpakken Koffer

Jeanet Wardenier heeft vandaag haar koffer al in gepakt voor het vertrek naar Nairobi. Hier heb ik hulp bij gehad van mijn begeleidster van ambulant wonen. Ik heb mijn koffer klaar staan voor zondagnacht om naar Schiphol toe te gaan met Rietje Oomen voor ons vertrek naar Nairobi voor een congres over het VN verdrag en de Politiek waar het om gaat. Jeanet heeft veel zin om deze reis te gaan maken zal daar gaan op doen hoe wij in Nederland ons werk kunnen blijven doen. Het is nog maar even en dan is het zover om om samen met Rietje naar Schiphol te gaan reizen voor ons vertrek naar Nairobi in Kenia.

Recente Reisverslagen:

Rietje

Ik ben senior coach bij de LFB in Wolvega. Ik werk met mensen met een beperking, om mensen sterker te maken in samenleving.

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6127

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 02 Mei 2015

Nairobi

27 April 2015 - 02 Mei 2015

Inpakken Koffer

27 April 2015 - 02 Mei 2015

Heen reis Nairobi

27 April 2015 - 02 Mei 2015

Tweede dag Nairobi - Begin van het congres

Landen bezocht: