Heen reis Nairobi - Reisverslagen van Rietje Oomen - WaarBenJij.nu Heen reis Nairobi - Reisverslagen van Rietje Oomen - WaarBenJij.nu

Heen reis Nairobi

Na een lange dag vliegen zijn we aangekomen in Narobie. We hebben een uur bij de aankomst moeten wachten voor op een mogelijkheid om naar beneden te komen waar een rolstoel klaar stond. Ik heb een handicap aan mijn heupen kan niet zon steile lange trap naar beneden komen. Ui teidenlijk kwam er een assistent. We moeste nog een Visum kopen om binnen te komen en wij hadden niet zo veel geld op zak om dit zo neer te leggen. Dus Rietje moest eerst pinnen. Ik ben achtergebleven en Rietje ervaringsdeskundige internationaal werk in het verleden kwam met geld terug. Na een lange dag vliegen denk je we zijn er maar we moeten nog verder met de taxi. Er vlogen allemaal ongedierte om ons heen. Zijn we ook niet gewend. Het was warm en hebben 20 minuten gereden toen we uiteindelijk om 9 uur aan zijn gekomen. Op onze kamer was het het koel door het Arco systeem en we zijn weer gelijk naar beneden gegaan om Anna de leider van Inclusie Europa te groeten en daarna zijn we lekker gaan eten. Wie de film Pretty Woman weet hoe het hotel eruit ziet. Ik kan zeggen vriendelijk personeel en behulpzaam en alles is goed en netjes. Na een lange dag zijn we vroeg gaan slapen doordat we geen licht hadden en konden we echt niet schrijven op ons blog.

Recente Reisverslagen:

Rietje

Ik ben senior coach bij de LFB in Wolvega. Ik werk met mensen met een beperking, om mensen sterker te maken in samenleving.

Actief sinds 23 April 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 6126

Voorgaande reizen:

27 April 2015 - 02 Mei 2015

Nairobi

27 April 2015 - 02 Mei 2015

Inpakken Koffer

27 April 2015 - 02 Mei 2015

Heen reis Nairobi

27 April 2015 - 02 Mei 2015

Tweede dag Nairobi - Begin van het congres

Landen bezocht: